Vidunderbarn.no ønsker seg tilbakemeldinger!

Et underforum med informasjon fra nettbutikkene vidunderbarn.no og etgronnerehjem.no
Svar
Brukeravatar
Grooo
Fast inventar
Sted: Askim
Tidligere kjent som:
Kontakt:

Vidunderbarn.no ønsker seg tilbakemeldinger!

Legg inn av Grooo » søndag 29. november 2015 kl. 10.17

Vidunderbarn.no er en veldig liten nettbutikk som drives på fritiden av to fult arbeidende småbarnsforeldre. Vi har hverken tid, økonomi eller kapasitet til å henge oss med i de kampanjene som de STORE butikkene driver med. Derfor er vi 100% avhengig av fornøyde kunder som sprer ordet videre, det er det som skaffer oss nye kunder. Så er du fornøyd med servicen og/eller utvalget hos oss i vidunderbarn.no fortell det veldig gjerne videre til andre du tenker kunne ha glede av å titte innom hos oss!

Og er det noe du er MISSFORNØYD med ved butikken vår, kundeservicen eller vareutvalget, ja så send oss veldig gjerne en mail på info@vidunderbarn.no så skal vi prøve å finne ut av det

Vi blir også VELDIG glade for bilder, tilbakemeldinger og anmeldelser på Facebook-siden vår: https://www.facebook.com/vidunderbarn.no
Hvis du går inn på denne via pc skal det komme opp en mulighet til å gi oss en stjerne-vurdering. Legg gjerne igjen noen ord her!
Besøk vår fine nettbutikk vidunderbarn.no
Kanskje blir du overrasket over vårt vareutvalg? Vi har ikke bare ting til baby og bæring...

Brukeravatar
Popps
Fast inventar
Tidligere kjent som: Ingen andre nick

Re: Vidunderbarn.no ønsker seg tilbakemeldinger!

Legg inn av Popps » søndag 29. november 2015 kl. 10.44

Får også lagt inn fra mobil

Brukeravatar
Grooo
Fast inventar
Tidligere kjent som:
Kontakt:

Legg inn av Grooo » søndag 29. november 2015 kl. 11.07

Ah, ja jeg trodde egentlig det gikk men så var jeg litt usikker.. Og så satt jeg nå her ved pcen og hadde lagt fra meg mobilen ett eller annet sted i huset...

Takk for tilbakemelding!
Kanskje blir du overrasket over vårt vareutvalg? Vi har ikke bare ting til baby og bæring...

Brukeravatar
Grooo
Fast inventar
Tidligere kjent som:
Kontakt:

Legg inn av Grooo » mandag 20. juni 2016 kl. 23.07

Bumper opp denne jeg...

Vi er en knøttliten butikk, og driver den på fritiden ved siden av våre vanlige jobber. Så det hele spinner ut fra bæregleden og ønsket om at MANGE skal få vite om alle de gode hjelpemidlene for bæring som finnes!
Vi har jo etter hvert spedd på med en del annet også, for å få det til å gå rundt, og fordi vi har funnet (synes vi!) mange andre fine produkter som vi har tro på vil spre glede rundt om i landet

Vi hadde satt veldig stor pris på noen flere tilbakemeldinger på Facebook-siden vår, og gjerne også aktivitet/kommentarer etc når vi poster noe der. Det betyr så ENORMT mye for oss for da er dere med på å spre videre til FB-venner så de også ser siden vår

Så titt gjerne innom Facebook-siden vår hvis du har litt tid: https://www.facebook.com/vidunderbarn.no/

Brukeravatar
Grooo
Fast inventar
Tidligere kjent som:
Kontakt:

Legg inn av Grooo » onsdag 22. juni 2016 kl. 23.54

Ps.. I lys av en annen tråd jeg nettopp la ut minner jeg også om denne...

*plystre-plystre*

Svar

Gå tilbake til «Vidunderbarn [Grønn]»