Lisboa med barn

Forum for frittgående skravling over en lav sko og høy takhøyde.
Svar
Brukeravatar
Bokormen
Fast inventar
Sted: Follo
Tidligere kjent som: en leseglad dame

Lisboa med barn

Legg inn av Bokormen » torsdag 29. august 2019 kl. 13.53

Har noen av dere vært i Lisboa?
Vi skal dit en langhelg i høst og har barna med. Har dere noen forslag til hva vi bør gjøre?
Mammaen til Storebror november 2007 og Lillesøster mai 2012

Strikkegal bokorm

Brukeravatar
skogskatt
Eksepsjonell
Tidligere kjent som: skogskatt for alltid

Re: Lisboa med barn

Legg inn av skogskatt » lørdag 31. august 2019 kl. 14.18

Ja! Vært i Lisboa flere ganger. Med og uten barn. Kjempefin by. Fint sted å være med barn så vidt jeg husker. Gøy å kjøre trikk i de trange gatene, men umulig å ha med barnevogn på de trange små trikkene (husker ikke hvor gamle barna dine er). Vi brukte stort sett bæresele.

Fint å bare gå rundt i byen, er et en høyde med utsiktspunkt, kjøre trikk, gå på shopping. Sintra like utenfor Lisboa er flott, men vi var der uten barn, så kan ikke si sikkert at det er spennende for barn.

Brukeravatar
Bokormen
Fast inventar
Sted: Follo
Tidligere kjent som: en leseglad dame

Legg inn av Bokormen » lørdag 31. august 2019 kl. 17.15

skogskatt skrev:Ja! Vært i Lisboa flere ganger. Med og uten barn. Kjempefin by. Fint sted å være med barn så vidt jeg husker. Gøy å kjøre trikk i de trange gatene, men umulig å ha med barnevogn på de trange små trikkene (husker ikke hvor gamle barna dine er). Vi brukte stort sett bæresele.

Fint å bare gå rundt i byen, er et en høyde med utsiktspunkt, kjøre trikk, gå på shopping. Sintra like utenfor Lisboa er flott, men vi var der uten barn, så kan ikke si sikkert at det er spennende for barn.
Takk for tipsene. Ungene er 7 og nesten 12 når vi drar. De kan gå ganske langt og trives best utenfor de travleste stedene.
Mammaen til Storebror november 2007 og Lillesøster mai 2012

Strikkegal bokorm

zitapus
TiFo-Avhengig
Tidligere kjent som: Ingen andre nick

Legg inn av zitapus » lørdag 31. august 2019 kl. 21.59

Hvis de liker å gå og se på slott så vil jeg anbefale Sintra. Vi tok en hop on-hopp off buss og det var bra, den kjørte en mye større ring enn det vi var klar over på forhånd så vi rakk bare tre stopp, men det var en opplevelse.
Vi var der uten barn da.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Mamma til Primo (sept 06), Sekundo (feb 09) og Tertio (sept 13).

Svar

Gå tilbake til «Åpent skravleforum [Grønn]»