Gresskar til Halloween

Forum for frittgående skravling over en lav sko og høy takhøyde.
Svar
Brukeravatar
Smurfenurket
Fast inventar
Tidligere kjent som: Ingen andre nick

Gresskar til Halloween

Legg inn av Smurfenurket » søndag 20. oktober 2019 kl. 11.46

I år er jo Halloween på en torsdag. Vi skal ha 14 jenter her på feiring, og ungene i huset er klare på at vi må pynte skikkelig. Det innebærer blant annet gresskar.

Kan vi skjære ut gresskar helgen før? Dvs søndag 27.? Eller blir det for tidlig?

Har dere andre tips til enkle, men dekorative effekter for å pynte opp huset? Dvs inngangsparti, gang og stue.
Mamma til Vesla (oktober 2010), Mellombror (juli 2012) og Minstemann (april 2015)

"Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer."
Grønlandsk ordtak

Brukeravatar
Vriompus
Fast inventar
Tidligere kjent som:

Re: Gresskar til Halloween

Legg inn av Vriompus » søndag 20. oktober 2019 kl. 13.53

Det vil nok skrumpe litt inn, men om den står i lukket plastpose kjølig holder den nok tålelig greit.

Enkelt og effektivt: selvheftende bandasje rundt syltetøyglass og klistre øyne på, telys oppi = mumiuelykter
Tegne med sprittusj klementiner = "gresskar"

Sent fra min SM-G973F via Tapatalk

MtM
Fast inventar
Tidligere kjent som:

Legg inn av MtM » søndag 20. oktober 2019 kl. 18.32

Jeg ville ventet. Så at det endret seg fort etter bare en dag eller to i kjøleskap i fjor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Smurfenurket
Fast inventar
Tidligere kjent som: Ingen andre nick

Legg inn av Smurfenurket » søndag 20. oktober 2019 kl. 21.17

Det var enkle og gode tips, Vriompus! Takk :)

Ok; da tolker jeg dere begge som at jeg helst bør vente. Hvis jeg bare forbereder alt så bør jeg kunne klare å rekke å skjære ut på onsdagen kanskje... Mener å huske at det ikke tok så veldig lang tid egentlig. Ungene synes heldigvis det er stas med helt enkle ansikter, så da kan de bestemme og jeg skjære :)
Mamma til Vesla (oktober 2010), Mellombror (juli 2012) og Minstemann (april 2015)

"Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer."
Grønlandsk ordtak

Svar

Gå tilbake til «Åpent skravleforum [Grønn]»