Ringeklokke til døra

For de litt større - og kanskje dyrere? - prosjektene man har. Men også det nest (tredje) kjæreste man eier.
Post Reply
Ilce
Fast inventar
Tidligere kjent som:

Ringeklokke til døra

Post by Ilce »

Vi har kjøpt en på obs bygg, den eneste de hadde der. Men det var bare skvip. Begynte å ringe helt av seg selv, både på kvelden (i barnas leggetid) og midt på natta /på morgenkvisten... Så da tok vi ut batteriene ganske raskt.
Hvor får man tak i noe med kvalitet? [emoji848]

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

❤️ Den selverklærte Diktatoren (juli-10) ❤️ Den autonome Anarkisten (mai-12) ❤️ Ninjaen (februar-15)

Tindre
Gomler strikkeoppskrifter fra toppen av treet
Tidligere kjent som:

Re: Ringeklokke til døra

Post by Tindre »

Vi fikk av min far, som er elektriker. Den heter Friedland Libra D913, tror jeg, og er trådløs. Har virket i mange år, må bare bytte batterier en sjelden gang.

Sent fra min SM-G970F via Tapatalk

-04, -07, -09

skogskatt
TiO-fantast
Tidligere kjent som: skogskatt for alltid

Post by skogskatt »

Vi har fra Clas Ohlson. Aldri opplevd at den begynner å ringe uten at noen ringer på. Må bytte batteri jevnlig (ikke veldig ofte). Synes du burde reklamere på den dere har kjøpt.

Leoness
TiFo-Avhengig
Tidligere kjent som:

Post by Leoness »

Vi har også en fra Claseren (tror jeg). Trådløs og funker helt fint.

Ilce
Fast inventar
Tidligere kjent som:

Post by Ilce »

skogskatt wrote:
Sunday 12. May 2019 kl. 18.43
Vi har fra Clas Ohlson. Aldri opplevd at den begynner å ringe uten at noen ringer på. Må bytte batteri jevnlig (ikke veldig ofte). Synes du burde reklamere på den dere har kjøpt.
Skulle nok gjort det med det samme. Nå er kvitteringen borte, og jeg husker ikke hvor lenge siden det var vi kjøpte den lenger :bag:

Får vurdere CO, ellers var friedland-ringeklokker fortsatt i salg, men under nytt navn, og på en nettbutikk med skikkelig teit navn :knegg: («sikkerheten selv»)
❤️ Den selverklærte Diktatoren (juli-10) ❤️ Den autonome Anarkisten (mai-12) ❤️ Ninjaen (februar-15)

Trøffelpiken
Stort hjerte og lang hals
Tidligere kjent som: Ingen andre nick

Post by Trøffelpiken »

Vi har en ikke trådløs fra 1990 som funker som gull. Synes naboene stadig har problemer med sine trådløse. Eneste problemet vi hadde var at den sa dong-ding i stedet for ding-dong, men oppdaget etterhvert at forrige eier hadde montert lokket opp ned, så da fikk vi fikset det.

skogskatt
TiO-fantast
Tidligere kjent som: skogskatt for alltid

Post by skogskatt »

:knegg: Trøffelpiken. Dong-ding og på grunn av opp nedlokk. Det synes jeg var morsomt

maiblomst
Stort hjerte og lang hals
Tidligere kjent som:

Post by maiblomst »

Vi har en helt manuell dørhammer. Den fungerer alltid, nesten... ikke alltid folk vet hvordan den brukes :bag:

Post Reply

Return to “Hage, hus, hjem, interiør [Grønn]”